Introductie

Waarom zou fastfood niet gewoon gezond, eerlijk en écht lekker kunnen zijn? Eten dat past bij jouw moment, ritme en keuzes. Delicious & Healthy voorziet hierin met zijn pokébowls, sushi en guilty pleasures, gemaakt van pure en verse ingrediënten.

(Re)branding

QStylez verzorgde de volledige rebranding, merk- en marketingstrategie van het merk. Het merkverhaal, inclusief het nieuwe logo, weerspiegelt het gevoel dat je krijgt bij het eten van D&H: een glimlach. Good food, feels good!

Marketing

De branding is doorgetrokken in de nieuwe, smakelijke landingspagina. Daarnaast werd een geautomatiseerd email- en loyaliteitsprogramma opgetuigd, waarbij klanten Smiles sparen bij bestellingen en challenges. Aantrekkelijke social media-content versterkt het verhaal en bevordert de conversie.

Concept met potentie

In een wereld van weinig tijd én een groeiende behoefte aan een gezonde maaltijd, lijkt D&H een vaste speler te worden en heeft het concept de potentie om verder te rijken dan de huidige vier vestigingen.

Volgende project

BOKO

BOKO is de meest innoverende, duurzame en inspirerende dakdekker van Nederland. De meest iconische gebouwen van Nederland zijn voorzien van een BOKO dak.

Expertise

  • Visual Design
  • Webdevelopment
  • Copywriting
  • Video en Fotografie
  • Google SEO/SEA
  • Lead Generatie
  • Recruitment Marketing
  • Branding

Doorlooptijd

Alles-in-één partner

BOKO

BOKO is de meest innoverende, duurzame en inspirerende dakdekker van Nederland. De meest iconische gebouwen van Nederland zijn voorzien van een BOKO dak.

Bekijk case

Start jouw project

Til je merk naar nieuwe
hoogtes met onze doordachte
strategieën en creatieve
aanpak. Begin vandaag nog
met QStylez.

Ron Steur

Ron Steur

Founder at QStylez

Start project Plan een call
Ron Contact