Doorlooptijd
Alles-in-één partner
Expertise
- UX-Design
- Webdevelopment
- Google SEO/SEA
- Social Media
- Lead Generatie
- E-mail Marketing
- Branding
- Loyaltyprogramma
Introductie
Waarom zou fastfood niet gewoon gezond, eerlijk en écht lekker kunnen zijn? Eten dat past bij jouw moment, ritme en keuzes. Delicious & Healthy voorziet hierin met zijn pokébowls, sushi en guilty pleasures, gemaakt van pure en verse ingrediënten.
(Re)branding
QStylez verzorgde de volledige rebranding, merk- en marketingstrategie van het merk. Het merkverhaal, inclusief het nieuwe logo, weerspiegelt het gevoel dat je krijgt bij het eten van D&H: een glimlach. Good food, feels good!

Marketing
De branding is doorgetrokken in de nieuwe, smakelijke landingspagina. Daarnaast werd een geautomatiseerd email- en loyaliteitsprogramma opgetuigd, waarbij klanten Smiles sparen bij bestellingen en challenges. Aantrekkelijke social media-content versterkt het verhaal en bevordert de conversie.

Concept met potentie
In een wereld van weinig tijd én een groeiende behoefte aan een gezonde maaltijd, lijkt D&H een vaste speler te worden en heeft het concept de potentie om verder te rijken dan de huidige vier vestigingen.
