Doorlooptijd
Alles-in-één partner
Expertise
- UX-Design
- Webdevelopment
- Copywriting
- Google SEO/SEA
- Social Media
- Lead Generatie
- Branding
Introductie
Met traditionele recepten en vakmanschap won Laboratorio Panini meerdere keren de titel ‘Het beste broodje van Nederland’. Daar hoort een merkstrategie bij die deze ambacht en service uitstraalt, maar ook een strategie die zoveel mogelijk horecazaken de kans geeft om te werken met de beste deegproducten van Nederland.
Branding
QStylez ontwikkelde een nieuwe, frisse branding, inclusief bijbehorend logo. Deze stijl is doorgetrokken in een overzichtelijke, smaakvolle én conversiegerichte website. De liefde voor deeg komt naar voren in de informatieve en smakelijke productpagina’s.

Gedeelde successen
De gedeelde successen onderstrepen de tevredenheid van klanten, die met de deegproducten niet alleen de eigen keuken ontzorgen, maar ook de beste broden, pizza’s en smaakmakers serveren. Ook het personeel van Laboratorio Panini is volledig in het nieuw gestoken met gepersonaliseerde shirts en schorten.
Klaar voor volgende stap
Laboratorio Panini is klaar om de volgende stap te zetten en nóg meer horecazaken de voordelen te laten ervaren van de producten en service. Het aanvragen van een gepersonaliseerd proefpakket kan eenvoudig via de website.